نمیدونم چی بگم
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
نمیدونم چی بگم
نویسنده Einhie | تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394

خدامهرشو تو دل یه بچه جا میکنه 

نگاه چه قدر نازه

ولی اون وقت زیبایی اینا کجاس؟؟؟

 

 

 

اگه زیبایی داشتن به منم بگید

هما معذرت میخوام فاطمه مجبورم کرد شرمنده



نظرات شما عزیزان:

Tifani Fuji
ساعت14:53---25 آبان 1394
عزیزم چه دخمل نازے قربون این بچه با فهم و شعورش
پاسخ:اره خیلی خوشمله


هما
ساعت16:18---22 آبان 1394
نه وقت نشد
جونمو دوس دارم چون مطمئنا داداشم منو میکشه
خودمم واقعا راضی نیستم عکس خواهرم بره اینترنت
پاسخ:وای عزیزم باشه


هایجین ایچیزن
ساعت15:49---22 آبان 1394
وای خدا.اصلا اینا خجالت نمی کشن.اخه یه بچه از اینا بیشتر می فهمه.بی لیاقتا.
پاسخ:اره عزیزم


نانکو
ساعت15:04---22 آبان 1394
من با حجاب هستم از چادر هم خوشم میاد اما ندارم . برای همین وقتی میرم توی یه مجلسی میبینم یه بچه کوچیک تر از من چادر سرش واقعا خجالت میکشم.هر روز دارم دله مامانم رو میخورم بریم چادر بگیریم اما کو وقت؟
پاسخ:عزیزم اصل چادر نیست اصل پوشیدگی هست اگه به پست سیاهی چادرم بری میبینی که دوتا دختر چادر سرشونه اما باهم خیلی فرق میکنن اصل اینکه خودتت رو بپوشونی


هما
ساعت12:33---22 آبان 1394
شرمنده نمیشه من جونمو دوس دارم
پاسخ چی نمیشه؟؟؟؟؟حالا کی میخواد بکشت؟؟؟که جون تو دوست داری؟؟
پاسخ:از میوسا پرسیدی؟؟؟


هما
ساعت12:30---22 آبان 1394
منم خو چادریم
باش سعی می کنیم بزاریم اما این وب یه جوری برای اینه که یاداوری کنیم که چرا امام زمان نمی یاد مگه نه
باش سعی می کنم مطلب پیدا کنم
پاسخ:خوب اره اگه نتونیم مطلب بزاریم باید عنوان وب رو عوض کنیم یه چیزی تو مایه های بوستان حجاب واین جور چیزا


سایشا کیکومارو
ساعت11:22---22 آبان 1394
سلام
خیلی وب قشنگیه موضوعاشم واقعا جدید و مناسبه
من خودم چادریم با این که بعضیا میگن عزیزم سختت نیس که تو12 سالگی چادر میزاری ولی من میدونم خدام ازم راضیه
پاسخ:سلام سایشا جان واقعا افرین که تو این روزا که همه چادر از سرشون در میارن تو چادر سرت میکنی


نانکو
ساعت23:46---21 آبان 1394
واقعا بچه ها بهتر هستن.
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ ولی بزرگی شون


فاطمه اایچیزن
ساعت20:41---21 آبان 1394
اینکه میگن مشکی رنگه عشقه یعنی چادرمو عشقه
پاسخ:الان که فکر میکنم راست میگی ها چادرمو عشقه


فاطمه اایچیزن
ساعت20:38---21 آبان 1394
چییی؟ گاری هم زیادیشونه پا برهنه باس برن به سوی جهنم نه با پراید و گاری
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخ راست میگی خودشون میرن


هما
ساعت20:33---21 آبان 1394
آقا آجی کوچیکم یه عکسی داره با حجاب خیلی قشنگه چادر نداره ها اما مقنعه منو پوشیده بلنده خیلی ناز شده
پاسخ:باید بزاری تو سایت مثل اون عکس بچه که من گذاشتم هما ما باید اینجا از اماماهم مطلب بزاریم وگرنه مگر عنوان مون روبزاریم حجاب خخخخخ


هما
ساعت20:31---21 آبان 1394
اون یکی نظرم کو
پاسخ:کدوم نظر ؟؟؟من همه ی نظراتت رو به جز اون یکی تایید کردم


هما
ساعت20:29---21 آبان 1394
زیبایی که ندارن
اما پراید دارن می فهمی پراید خیلی گرونه خخخخخخخخخ
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ لیاقتشون گاریه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir